Als strategisch samenwerkingspartner van KSF zetten wij de volgende expertise in.
Klantbeleving en klantenservice maken hét onderscheid. De branchecertificering voor de klantcontactmedewerkers van de 200 leden van KSF versterkt de professionaliteit en kwaliteit van de klantenservice-industrie.
De afgelopen jaren hebben we onze krachten gebundeld. Samen werken we aan de doelen van onze partners in de klantservice-industrie.
Van zorgverzekeraar tot woningcorporatie. Van energiebedrijf tot zakelijke dienstverlener. Zoveel smaken, zoveel wensen. Deze diversiteit geeft ons kracht, KSF en eX:plain bedienen gezamenlijk dit diverse publiek.
Hoog personeelsverloop in de klantenservicebranche. Het is een uitdaging van de leden van de Klantenservice Federatie (KSF). Daarnaast kost het inwerken en scholen van nieuw personeel veel tijd en energie van organisaties. We onderzoeken samen hoe opleiden en certificeren bijdragen aan deze uitdagingen. eX:plain helpt KSF om het strategische belang van certificering voor het voetlicht te brengen.