Werken bij

Medewerker Service & Support

Het team Service & Support werkt op corporate niveau en is voor meerdere programmalijnen binnen eX:plain het eerste aanspreekpunt voor kandidaten en andere stakeholders. Hiermee neemt het team een belangrijke plek in binnen de organisatie. Vanwege doorgroei van één van onze medewerkers zoeken wij een nieuwe collega.

Stichting eX:plain in Amersfoort is op zoek naar een medewerker Service & Support (28-40 uur)

Vanwege doorgroei van één van onze medewerkers zoeken wij een nieuwe collega die op een professionele en service gerichte wijze invulling kan geven aan onze kernwaarden:

  • Trots: Je bent het eerste contact van kandidaten met eX:plain en dat straal je uit! Kandidaten enthousiast en empathisch te woord staan en juist informeren en ondersteunen geeft je energie
  • Ondernemen: Je durft actief de (klant)signalen te vertalen naar verbetering, ook naar andere afdelingen.
  • Samenwerken: je zoekt de verbinding met je collega’s uit het team en weet ook intern de weg

Over eX:plain

Stichting eX:plain is het kennis, advies- en dienstencentrum voor beroepsgerichte examinering en professionele ontwikkeling. Met ieder jaar zo’n 400.000 examenkandidaten, zijn we een van de grootste onafhankelijke examenorganisaties in Nederland. Meer informatie over ons vind je op: www.explain.nl.

Wat ga je bij ons doen?

Je bent het visitekaartje van de organisatie! Jij zorgt dat kandidaten en stakeholders goed en snel geholpen worden met hun vragen, opmerkingen en klachten. Je begrijpt hoe spannend een examen voor een kandidaat is, maar hebt ook inzicht in alle processen die op de achtergrond meespelen. Samen met je collega’s van Service & Support zorg je dat elke examenkandidaat zich gehoord en begrepen voelt. 

Wat zijn je taken?

Als medewerker Service & Support behoren de volgende taken tot je verantwoordelijkheid:

  • je behandelt binnenkomende vragen via telefoon, e-mail, chat en Topdesk;
  • je weet goed door te vragen en daardoor de echte vraag naar voren te halen;
  • je verricht administratieve werkzaamheden ter ondersteuning van het examenproces;
  • je bent specialist op één van de examenlijnen van eX:plain. Je draait mee in het teamoverleg van dit team, en houdt omgekeerd je collega’s van Service & Support op de hoogte van de bijzonderheden binnen deze examenlijn.

Wat verwachten we van jou?

Als medewerker Service & Support verwachten we dat je:

  • een klantvriendelijke instelling hebt en service- en resultaatgericht bent;
  • altijd ziet waar het beter kan en niet bang bent om het gesprek hierover aan te gaan;
  • planmatig en procesmatig kunt werken;
  • leergierig bent en het belangrijk vindt om jezelf te blijven ontwikkelen;
  • beschikt over een goede mondelinge en schriftelijke beheersing van de Nederlandse taal;
  • oplossingsgericht denkt en handelt;
  • beschikbaar bent tussen 08.00 uur tot 17.00 uur.

Daarnaast beschik je over:

  • Minimaal mbo-4 werk- en denkniveau.
  • Sterke communicatieve vaardigheden.
  • Een positieve, leergierige, stressbestendige, nauwkeurige en zelfstandige instelling.

Wat mag je van ons verwachten?

  • Een inspirerende werkomgeving waar elke dag anders is. De vrijheid om het beste uit jezelf te halen en ruimte om te groeien in een ambitieuze en dynamische organisatie.
  • Tijdelijk dienstverband met perspectief op een vast dienstverband.
  • Een salaris tussen € 2.045,- en € 2.845,- (+ 8% vakantietoeslag én een 13e maand) op basis van een 40-urige werkweek, afhankelijk van kennis en ervaring.
  • De arbeidsvoorwaardenregeling van eX:plain is van toepassing. Behalve 200 vakantie-uren krijg je ook nog 96 ADV-uren per kalenderjaar op fulltime basis.
  • Fijne werkplek in het goed bereikbare Amersfoort (naast NS-station Amersfoort Schothorst, voldoende parkeerruimte).

Is dit de baan voor jou?

Ben jij geïnteresseerd in bovenstaand profiel? eX:plain ziet graag jouw sollicitatie tegemoet! Een goede motivatie waaruit blijkt dat jij dé persoon bent voor deze baan vinden we erg belangrijk. Ook willen we graag van je weten welke passende ervaring je meebrengt. Stuur je motivatie en cv per e-mail naar HRM, t.a.v. Renate van de Geest via werken@explain.nl.

Omdat we het belangrijk vinden om de beste match te vinden, hanteren we voor deze functie geen sluitingstermijn. Dit betekent dat we de vacature pas sluiten als we de juiste match hebben gevonden. Zolang de vacature online staat, kun je dus gewoon reageren. Uiteraard kun je altijd contact met ons opnemen over de stand van zaken van deze procedure.

Wil je meer weten over deze functie?
Neem dan contact op met Angela Mus, Teamleider Service & Support, via 033 750 10 72 of werken@explain.nl.

 

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.