Werken bij

Medewerker Klantenservice (24 uur)

Het team Klantenservice werkt op corporate niveau en is voor meerdere programmalijnen het eerste aanspreekpunt voor kandidaten en andere stakeholders. Hiermee neemt het team een belangrijke plek in binnen de organisatie. Door uitbreiding van de werkzaamheden heeft het team behoefte aan versterking. Daarom zijn wij op zoek naar een:

Medewerker Klantenservice (24 uur)

 

Wat ga je bij ons doen?

Je bent het visitekaartje van de organisatie! Jij zorgt dat kandidaten en stakeholders goed en snel geholpen worden met hun vragen, opmerkingen en klachten. Je begrijpt hoe spannend een examen voor een kandidaat is, maar hebt ook inzicht in alle processen die op de achtergrond meespelen. Je bent mede verantwoordelijk voor het oplossen van de klachten van onze kandidaten en opleiders.  

Wat zijn je taken?

Als medewerker klantenservice behoren de volgende taken tot je verantwoordelijkheid:

  • je behandelt binnenkomende vragen via telefoon, e-mail, chat en social media;
  • je weet goed door te vragen en daardoor de echte vraag naar voren te halen;
  • je verricht administratieve werkzaamheden ter ondersteuning van het examenproces;
  • je behandelt alle binnenkomende klachten, het is daarom belangrijk dat je organisatie- en omgevingssensitief bent.

Wat verwachten we van jou?

Als medewerker klantenservice verwachten we dat je:

  • een klantvriendelijke instelling hebt en service- en resultaatgericht bent;
  • altijd ziet waar het beter kan en niet bang bent om het gesprek hierover aan te gaan;
  • planmatig en procesmatig kunt werken;
  • leergierig bent en het belangrijk vindt om jezelf te blijven ontwikkelen;
  • beschikt over een goede mondelinge en schriftelijke beheersing van de Nederlandse taal;
  • oplossingsgericht denkt en handelt;
  • beschikbaar bent tussen 08.00 uur tot 17.00 uur.

Daarnaast beschik je over:

  • Aantoonbare ervaring met het oplossen van klachten.
  • Minimaal mbo-4 werk- en denkniveau.
  • Sterke communicatieve vaardigheden.
  • Een positieve, leergierige, stressbestendige, nauwkeurige en zelfstandige instelling.

Wat bieden wij jou?

  • Een inspirerende werkomgeving waar elke dag anders is. De vrijheid om het beste uit jezelf te halen en ruimte om te groeien in een ambitieuze en dynamische organisatie.
  • Een tijdelijk dienstverband met perspectief op een vast dienstverband.
  • Een salaris tussen € 1.995,- en € 2.776,- (+ 8% vakantietoeslag én een 13e maand) op basis van een 40-urige werkweek, afhankelijk van kennis en ervaring.
    De arbeidsvoorwaardenregeling van eX:plain is van toepassing. Behalve 200 vakantie-uren krijg je ook nog 96 ADV-uren per kalenderjaar op fulltime basis.
  • Een fijne werkplek in het goed bereikbare Amersfoort
    (naast NS-station Amersfoort Schothorst, voldoende parkeerruimte).

Is dit de baan voor jou?

Een goede motivatie waaruit blijkt dat jij dé persoon bent voor deze baan vinden we erg belangrijk. Ook willen we graag van je weten welke passende ervaring je meebrengt. Stuur je motivatie en uitgebreid cv uiterlijk vóór 20 juli 2019 naar Sandra Berkenbosch, adviseur HRM, via werken@explain.nl.

Let op: Sollicitaties zonder motivatie, worden niet in behandeling genomen. 

Wil je meer weten over deze functie?
Neem dan contact op met Angela Mus, medewerker Klantenservice, via 033 750 10 72 of werken@explain.nl.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.