Medewerker Customer Support ETS
Binnen eX:plain is een professioneel team Customer Support werkzaam dat onze examens en trainingen organiseert en vragen beantwoordt van de belanghebbenden. Vanwege toename van werkzaamheden heeft het team behoefte aan versterking en daarom zijn wij op zoek naar een enthousiaste en klantvriendelijke
Medewerker Customer Support (28 – 38 uur)
Omvang dienstverband in overleg, wij zoeken vooral naar extra capaciteit in de ochtenden.
Je komt te werken in een team van tien collega’s met wie je samen verantwoordelijk bent voor het efficiënt en klantgericht plannen van examens en trainingen en het afhandelen van alle vragen die binnenkomen.
Je hebt contact met examenkandidaten, opleiders, werkgevers, examenfunctionarissen, trainingskandidaten en trainers. Deze contacten zijn vooral per e-mail en telefonisch. Intern schakel je regelmatig met onze Adviseurs Leren & Beoordelen en ons ICT-team. Het team helpt elkaar waar nodig en vormt elkaars back-up om de gebruikers optimaal te kunnen bedienen.
Wat doe je zoal op een dag?
- Je bewaakt het geautomatiseerde proces van aanmelden van examens of trainingen.
- Je organiseert dat examenfunctionarissen en trainers tijdig worden ingezet.
- Je handelt de meest uiteenlopende gebruikersvragen correct en tijdig af.
- Je schakelt intern met andere afdelingen wanneer je gebruikersvragen zelf niet kunt afhandelen.
- Je zorgt ervoor dat uitslagen en/of diploma’s en cijferlijsten worden verzonden en dat declaraties worden verwerkt.
- Je denkt in teamverband mee over hoe wij processen kunnen verbeteren.
Wat verwachten we van jou?
Je hebt goede communicatie-skills waardoor je de gebruiker goed en efficiënt kunt helpen. Je kunt je in de gebruiker verplaatsen en hebt ook inzicht in alle processen die op de achtergrond meespelen. Je voelt aan wanneer je de hulpvraag moet overdragen aan onze Adviseurs Leren & Beoordelen of onze ICT-afdeling, maar je blijft wel de voortgang bewaken. Van nature heb je een klantvriendelijke, service- en oplossingsgerichte houding.
Verder beschik je over:
- zeer goede digitale vaardigheden;
- minimaal mbo-werk- en -denkniveau;
- goede mondelinge en schriftelijke beheersing van de Nederlandse taal, Engels is een pre;
- een stressbestendige, nauwkeurige en zelfstandige instelling.
Wat mag je van ons verwachten?
- Een uitdagende en gevarieerde baan in een dynamisch en betrokken team.
- De vrijheid om het beste uit jezelf te halen en de ruimte om je te ontwikkelen.
- Een salaris van minimaal € 2.161,00 en maximaal € 3.006,00 op basis van 38-uur, afhankelijk van kennis en ervaring.
- Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals een vaste eindejaarsuitkering van 8,33%, een vakantietoeslag van 8%, goede pensioenopbouw, een arbeidsongeschiktheidsverzekering en voldoende ruimte voor scholing/persoonlijke ontwikkeling.
- 190 vakantieuren (bij een 38-urige werkweek) en daarnaast heb je de mogelijkheid om iedere week ATV op te bouwen.
- Een tijdelijk dienstverband met perspectief op een vast dienstverband.
- Een fijne werkplek in het goed bereikbare Amersfoort (naast NS-station Amersfoort Schothorst, voldoende parkeerruimte) en de mogelijkheid om gedeeltelijk thuis te werken.
Is dit de baan voor jou?
Ben jij geïnteresseerd in bovenstaand profiel? eX:plain ziet graag jouw sollicitatie tegemoet! Een goede motivatie waaruit blijkt dat jij dé persoon bent voor deze baan vinden we erg belangrijk. Ook willen we graag van je weten welke passende ervaring je meebrengt.
Wil jij ons team komen versterken? Stuur uiterlijk vóór 15 juni een motivatie en cv naar Renate van de Geest op het e-mailadres: werken@explain.nl
Deze vacature is zowel intern als extern gepubliceerd.
Wil je meer weten over deze functie?
Neem dan contact op met de teamleider Miriam Boekhout m.boekhout@explain.nl
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.