Werken bij

Medewerker Customer Service & Support

Heb jij ervaring met klantcontact en secretariële werkzaamheden? Kun jij goed communiceren, zowel via de telefoon als op schrift? Kun jij goed inhoudelijk luisteren? Ben jij flexibel en kan je gemakkelijk schakelen met anderen?

Voor het team VCA (zie voor meer informatie www.vcainfra.nl) zijn wij per direct op zoek naar een:

Medewerker Customer Service & Support (32 uur)

 

Wat ga je bij ons doen?

Je bent het visitekaartje van ons team! Jij zorgt dat kandidaten en stakeholders goed en snel geholpen worden met hun vragen, opmerkingen en klachten. Je begrijpt de belangen die onze stakeholders hebben, maar hebt ook inzicht in alle processen die op de achtergrond meespelen. Je bent medeverantwoordelijk voor ons klantcontact en het oplossen van vraagstukken van onze examencentra en andere stelselpartners.

Wat zijn je taken?

Als medewerker Customer Service & Support behoren de volgende taken tot je verantwoordelijkheid:

  • je behandelt binnenkomende vragen via telefoon, e-mail en TOPdesk;
  • je weet goed door te vragen en daardoor de echte vraag naar voren te halen;
  • je verricht administratieve en secretariële werkzaamheden ter ondersteuning van het team zoals redigeren van teksten, onderhoud van digitale archieven en gegevensbestanden en het verstrekken van informatie over de organisatie aan derden;
  • je organiseert interne en/of externe bijeenkomsten;
  • je maakt verslagen, bewaakt de voortgang van acties, levert actieve bijdrage aan de ontwikkeling en verbetering van werkprocessen;
  • je biedt in brede zin secretariële/administratieve ondersteuning bij alle voorkomende werkzaamheden binnen de organisatie.

Hierbij werk je nauw samen met de andere collega’s van de front-office en ben je in staat om te weten welke taken je zelfstandig kan uitvoeren en waar je zaken verifieert bij collega’s.

Wat verwachten wij van jou?

Je bent in staat om je in te leven in de examenkandidaat, de opleider en het beroepenveld waardoor je begrijpt wat kwaliteit betekent voor de beroepspraktijk van VCA. Je bent stressbestendig en weet hoofd- van bijzaken te onderscheiden. Klantvriendelijkheid, zowel voor de interne als externe klant is voor jou een vanzelfsprekendheid.

Daarnaast beschik je over:

  • Minimaal mbo 4 werk- en denkniveau.
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en schrift. 
  • Goede beheersing van MS Office en SharePoint, registratiesysteem, informatieverzameling en documentmanagement.
  • Kennis van de basisprincipes en voorschriften m.b.t. bescherming persoonsgegevens.
  • Kennis en ervaring bij het beheren en optimaliseren van een (digitaal) archief.
  • Kennis en ervaring in het werken met de meest gangbare fysieke en digitale informatiebronnen (internet, naslagwerken, (digitaal) archief, gegevensbestanden etc.).

Wat bieden wij jou?

  • Een inspirerende werkomgeving waar elke dag anders is. De vrijheid om het beste uit jezelf te halen en ruimte om te groeien in een ambitieuze en dynamische organisatie.
  • Een tijdelijk dienstverband van in ieder geval 6 maanden met perspectief op verlenging.
  • Een salaris tussen € 2.045,- en € 2.845,- (+ 8% vakantietoeslag én een 13e maand) op basis van een 40-urige werkweek, afhankelijk van kennis en ervaring. De arbeidsvoorwaardenregeling van eX:plain is van toepassing. Behalve 200 vakantie-uren krijg je ook nog 96 ADV-uren per kalenderjaar op fulltime basis.
  • Een fijne werkplek in het goed bereikbare Amersfoort (naast NS-station Amersfoort Schothorst, voldoende parkeerruimte).

Is dit de baan voor jou?

Een goede motivatie waaruit blijkt dat jij dé persoon bent voor deze baan vinden we erg belangrijk. Ook willen we graag van je weten welke passende ervaring je meebrengt. Stuur je motivatie en uitgebreid cv per e‑mail naar HRM, werken@explain.nl t.a.v Renate van de Geest.

Wil je meer weten over deze functie?

Neem dan contact op met Renate van de Geest via werken@explain.nl.

 

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.